رئیس پلیس راه استان ایلام ؛

اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین حسینی از ۲۵ مرادماه ماه سال جاری

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : ین محدودیت ها شامل تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا چهارشنبه هفتم شهریور در سطح مسیرهای مواصلاتی استان ایلام اعمال می شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 08 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان  کرد: بنابر اطلاعیه پلیس راه راهور فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای برگزاری مراسم اربعین حسینی محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در سطح مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام اجرا می شود.

وی افزود : این محدودیت ها شامل تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا چهارشنبه هفتم شهریور در سطح مسیرهای مواصلاتی استان ایلام اعمال می شود.

سرهنگ کهزادی ادامه داد : بر این اساس تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مدت زمان ذکر شده از محورهای منتهی به (دهلران _ مهران)، ( حمیل_ایلام)، (قلاجه_ایلام)، ( ایلام_ملکشاهی_مهران) و (ایلام _ مهران ) ممنوع است.

وی تاکید کرد : بر اساس این طرح، اعمال هر گونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید ماموران در محل انجام می شود و اطلاع رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار