دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح اقتدار و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان ری و دستگیری ۴۵۰ متهم در تمامی جرائم، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 08 August 2024

 به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در با هدف مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت محلات- دستگیری محکومین متواری-متلاشی نمودن باند‌های توزیع مشروبات الکلی-سرکشی از صنوف به خصوص قهوه خانه‌ها و برخورد با حاملین سلاح‌های سرد و گرم غیر مجاز به مدت ۴۸ساعت در شهرستان ری اجرا گردید؛ در زمان اجرای طرح تعداد ۵۶ حکم قضائی در خصوص دستگیری سوژه‌های شناسایی شده، بازرسی اماکن و پاتوق‌ها اجرا گردید.

وی افزود: در این طرح ۶نفر از اراذل و اوباش متواری که با اقدامات مجرمانه خود نظیر نزاع و درگیری دسته جمعی، تخریب و عربده کشی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم نموده که با تشلاش همکاران محل اختفاء آنان کشف و دستگیر و مقدار ۶ قبضه سلاح سرد (شمشیر) کشف که در این راستا و در پاکسازی نقاط آلوده ۶۰ قبضه سلاح سرد غیر متعارف و ۷قبضه سلاح گرم غیر مجاز به همراه ۲۵ فشنگ جنگی کشف گردید.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: در اجرای طرح در ۴۸ساعت گذشته از ۸۲ واحد صنفی بازدید، ۳۵مورد تذکر، ۹مورد اخطار پلمپ و ۲واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، افزود: دستگیری ۴۳سارق و کشف ۴۰پرونده سرقت به همراه جمع آوری ۴۴معتاد متجاهر، دستگیری ۵۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر از دیگر دست آورد‌های این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ۸ دستگاه خودرو وموتور سیکلت مسروقه کشف و ۸۱ دستگاه موتور سیکلت و ۳۳ دستگاه خودرو متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خدمت گزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار