چه کسی استاندار قم می‌شود؟!

با مشخص شدن ترکیب وزرای دولت چهاردهم، تعیین استانداران جدید به عنوان قدم بعدی تغییر دولت در دستور کار قرار گرفته است و رایزنی‌ها از سوی شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳ 01 September 2024

به گزارش تابناک قم، بر اساس گمانه‌های محافل سیاسی تعیین استاندار قم به دلیل وضعیت استان قم از جمله اولویت‌های کاری دولت برای روزهای پیشِ رو است و به همین این موضوع در هیئت دولت با حساسیت بیشتری در حال دنبال شدن است.

بررسی‌های و پرس‌وجوهای خبرنگار قم‌نا همچنین نشان می‌دهد بهرام سرمست به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی دولت برای تصدی استانداری قم است. وی استاندار دولت روحانی در قم بوده و در زمان در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز به صورت مستقیم بر ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قم نظارت داشت.

محسن بهشتی از دیگر گزینه‌های احتمالی برای استانداری قم است که نام وی از سوی برخی افراد مطرح شده است. وی در زمان استانداری سرمست، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بود و مدت کوتاهی نیز سرپرستی شهرداری قم را عهده‌دار بوده است.

گزینه بعدی که نام وی برای استانداری قم مطرح شده، سید محمدرضا هاشمی، استاندار فعلی سمنان است. وی در سوابق خود فرمانداری مشهد را نیز داشته و سرپرست استانداری استان قم در دولت روحانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان را نیز به ثبت رسانده است.

البته گزینه‌های دیگر نیز در حال بررسی است که در صورت قوت گرفتن حضور این گزینه‌ها برای استانداری، اسامی آنان منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار