غفور:

برای دفاع از آبروی والیبال ایران به میدان می‌رویم

قطر پاسور تیم شهداب یزد با اشاره به اینکه در این مسابقات دو تیم ایرانی نماینده والیبال ایران هستند گفت: برای دفاع از آبروی والیبال ایران به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 08 September 2024

تیم والیبال شهداب یزد که میزبانی بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2024 را برعهده دارد، در نخستین بازی خود به مصاف نماینده قدرتمند اندونزی خواهد رفت. این مسابقه از آن جهت اهمیت دارد که به عنوان فینال زودرس این رقابت‌ها تلقی می‌شود و هر دو تیم برای کسب جایگاه برتر تلاش خواهند کرد.

امیر غفور، قطر پاسور تیم شهداب یزد، در مورد سطح تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره گفت: از امروز بازی‌ها به طور رسمی آغاز می‌شود. شناخت خوبی از تیم‌های حاضر داریم و به‌نظر می‌رسد رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شود.

غفور با اشاره به امکانات محل برگزاری مسابقات افزود: تمام شرایط برای میزبانی به بهترین نحو فراهم شده است و امیدوارم با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی همچنین به اهمیت حضور تیم‌های ایرانی در این مسابقات اشاره و تصریح کرد: ما اینجا برای دفاع از آبروی والیبال ایران حضور داریم؛ باشگاه شهداب یزد و باشگاه فولاد سیرجان به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها شرکت دارند و تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهیم گرفت.

در پایان، غفور از هواداران خواست همچنان از تیم حمایت کنند تا بتوانند نتایج درخشانی را رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار