رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد؛

عدم وجود مشکل در تامین و توزیع نوشت افزار در کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: از لحاظ تامین و توزیع نوشت افزار طی سال های گذشته و امسال هیچ مشکلی وجود نداشته و کالاها به سهولت در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ 18 September 2024
رضا سلیم ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: گشت های مشترک اتحادیه نوشت افزار، واحد بازرسی اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی بصورت مستمر بر کلیه واحد های صنفی در سطح شهر نظارت دارند.
 
وی افزود: مطمئنا در همه صنف‌ها کسانی هستند که تخلف داشته و به گران فروشی مبادرت میکنند اما در رسته نوشت افزار و کتاب فروشی ها این موضوع با شکایت مردمی کمتری مواجه است.
 
رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه تصریح کرد: میزان تقاضا بر حسب منطقه مرفه و کم درآمد متفاوت است اما از لحاظ پراکندگی در تمامی مناطق واحد های صنفی با مجوز و دارای پروانه مشغول فعالیت هستند.
 
وی ادامه داد: اتاق اصناف هرساله با همکاری اتحادیه های مربوطه و نیز بسیج اصناف جهت کمک به خانواده های کم درآمد اقدام می نماید، سال گذشته در اوایل مهرماه و همزمان با باز گشایی با تهیه پکیج های مختلف (کیف، کفش، لوازم التحریر و...) اقدام به توزیع آن در مناطق کم برخوردار شهر نمود و توسط صدا و سیمای مرکز زاگرس تحت پوشش قرار گرفت.
 
ساسانی افزود: با هماهنگی سازمان صمت و رصد بازرسان اتاق اصناف در سطح شهر هیچگونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی و دیگر کالاها وجود ندارد.
 
وی بیان کرد: مسلما خرید مایحتاج اولیه در اولویت سبد خرید خانوار قرار دارد و این امر نسبت به سطح درآمد آن ها بسیار متفاوت است.
 
سلیم ساسانی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی در پارک شاهد همزمان با بازگشایی مدارس ها نمونه‌ای از حمایت اتاق از واحدهای صنفی کوچک می‌باشد  همچنین اتاق اصناف یکی از سه سهامدار نمایشگاه بین المللی کرمانشاه است.
 
رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه فصلی هر ساله در محل دائمی آن واقع در پارک شاهد برگزار شده و همواره مورد استقبال صنوف و دیگر و نیز همشهریان واقع می‌شود تغییرات قیمتی  در سال‌های گذشته با نرخ تصاعدی تورم شامل همه کالاها و خدمات شده و این رسته نیز ازاین قضیه مستثنی نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار