بازگشایی گذرگاه مرزی پرسه‌سو مطالبه جدی مردم خراسان شمالی است

خراسان شمالی-«تابناک»- نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد و از طرفی بازگشایی گذرگاه مرزی پرسه‌سو مطالبه قدیمی و عمومی مردم استان است.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ 19 September 2024

محمد مهدی شهریاری در گفتگو با تابناک خراسان شمالی، اظهار داشت: مشکلات خراسان شمالی در دیدار با رئیس جمهور مطرح و در این خصوص مسائل توسعه استان بیان شد.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی، افزایش پرواز های فرودگاه بجنورد و بازگشایی گذرگاه مرزی پرسه‌سو از مهم‌ترین مباحثی بود که در دیدار با رئیس جمهور مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جلگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه فرودگاه بین‌المللی بجنورد نارضایتی‌های عمومی را به دنبال داشته لذا خواسته عموم مردم بجنورد این است که پروازهای این فرودگاه افزایش یابد.

شهریاری در ادامه با اشاره به پایین بودن میانگین آسفالت راه‌های روستایی استان گفت: گزارش مفصلی از وضعیت راه‌های اصلی و روستایی خراسان شمالی خدمت رئیس جمهور تقدیم شد تا بخشی از این عقب ماندگی‌ها جبران شود. 

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: خراسان شمالی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد از طرفی بازگشایی گذرگاه مرزی پرسه‌سو مطالبه قدیمی و عمومی مردم استان است، لذا از رئیس جمهور درخواست شد تا در سفر به کشور ترکمنستان این موضوع را به طور ویژه پیگیری کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار