آتش سوزی در یک مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی شهر یاسوج / ۳ آتش نشان مصدوم شدند

گروه استان‌ها-مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج : آتش سوزی بامداد امروز در یکی از طبقات مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی زاگرس مال یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تلاش و حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی و در کمترین زمان ممکن مهار شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 24 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی در تشریح جزئیات این خبر افزود : این آتش سوزی پس از نیمه شب رخ داد اما با توجه به مجهز بودن ساختمان به سیستم های اعلام حریق و اطفا و حضور به موقع نیروهای آتش نشانی آتش در کمترین زمان ممکن مهار شد.

رستمی گفت : در حین انجام عملیات اطفا حریق ، ۳ نفر از نیروهای آتش نشانی ، دچار مصدومیت و کمبود اکسیژن شدند که با تلاش نیروهای اورژانس به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج اعزام و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر عامل آتش نشانی یاسوج در خصوص علت بروز این حادثه توضیح داد که همچنان در حال انجام تحقیقات و موضوع در دست بررسی است.

آتش سوزی در یک مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی شهر یاسوج / سه آتش نشان مصدوم شدند

رئیس اورژانس ۱۱۵ هم از امدادرسانی به مصدومین آتش سوزی بامداد امروز در یکی از طبقات مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی زاگرس مال یاسوج خبر داد .

محمدامین نیکویی نژاد به رسانه ها گفت : بامداد امروز سه شنبه حدود ساعت ۲:۵۲ دقیقه حادثه آتش سوزی در یکی از طبقات مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی زاگرس مال یاسوج به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

وی افزود : سریعا آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و فقط ۳ نفر از نیرو‌های آتش نشانی هنگام مهار آتش دچار مصدومیت و کمبود اکسیژن شده بودند که به بیمارستان امام سجاد (ع) اعزام و تحت درمان قرار گرفتند.

نیکویی نژاد ادامه داد: حال عمومی این سه نفر نیروی مصدوم آتش نشانی نیز مساعد است.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار