رفع ۳ کیلومتر نقاط مستعد حادثه در محور بروجن - لردگان

گروه استان‌ها--رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن از اتمام عملیات اجرایی برای رفع ۳ کیلومتر نقاط مستعد حادثه با ایجاد هره خاکی در محور بروجن -لردگان- خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ 25 September 2024

رفع ۳ کیلومتر نقاط مستعد حادثه در محور بروجن - لردگان

عادل تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» در بروجن اظهار داشت:  برای افزایش سطح ایمنی به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای، ۳ کیلومتر نقاط پرتگاهی با ایجاد هره خاکی و ترانشه برداری در محور بروجن لردگان- رفع و ایمن سازی شد.

وی مطرح کرد: در این محور شریانی و پرتردد کارهای از قبیل ایجاد هره خاکی بر روی پل‌ها و ایجاد شانه خاکی و سپس با تعریض شانه خاکی و اصلاح شیب شیروانی کاربران جاده‌ای با احساس آرامش و امنیت بیشتری طی خواهند کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن بیان کرد: برای اجرای این طرح، هشت دستگاه از ماشین آلات راهداری در اختیار شامل لودر، گریدر و بیل مکانیکی کامیون کمپرسی به کار گرفته شده و روند اجرایی آن نیز توسط راهداران شهرستان بروجن انجام شده است.

تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تنقیه پل‌ها و اجرای دریواسیون آن‌ها در آستانه شروع بارندگی‌های پاییزی از دیگر اقدامات مهمی است که در دستور کار راهداران شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار