استاندار خراسان شمالی:

وحدت و انسجام ما خنثی کننده تمام تحریکات دشمنان است

گروه استان‌ها-استاندار خراسان شمالی گفت: وحدت و انسجام ما خنثی کننده تمام تحریکات دشمنان خواهد بود و چه بسا که این موضوع تا کنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 25 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، محمدرضا حسین نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: وحدت و انسجام ما خنثی کننده تمام تحریکات دشمنان خواهد بود و چه بسا که این موضوع تا کنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

استاندار خراسان شمالی حضور پیشکسوتان دفاع مقدس را موجب ترسیم ارزش ها برای نسل جوان دانست و افزود: امروز اگر وضعیت ایران قبل از انقلاب بیان و یادآوری نشود، نمی توانیم زحمات وتلاش های صورت گرفته در دوره دفاع مقدس را بیان کنیم.

وی از امام راحل به عنوان یک بیدارگر در مسیر حفظ ارزش ها یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان به آرامی، انسان ها را از مسیر تکاملی دور می کردند تا انقلاب اسلامی رخ ندهد و این اقدام را با ترور ها و تجزیه طلبی ها انجام دادند اما نتوانستند نتیجه ای کسب کنند. همچنین پس از عدم توفیق دشمن آنان ما را درگیر جنگ نابرابر و ناعادلانه کردند اما پایه های مقاومت ما، دین و قرآن ما را نجات داد .

حسین نژاد در ادامه تصریح کرد: دشمنان تبلیغات و هزینه های گزاف در مسیر کم‌رنگ کردن اقتدار و عزت ایران انجام داده اند اما پایه و اساس مستحکم رابطه‌ی رهبری و حضور مردم،  دین اسلام و قرآن است و هرگز تضعیف نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان تعیین کننده تمام معادلات منطقه است ، افزود:نظم جدیدی را در این منطقه شاهد هستیم به طوری که نابودی اسرائیل را به زودی خواهیم دید.

حسین نژاد در پایان اظهار داشت: روحیه ولایت مداری مردم موجب می شود تا نظم نوین منطقه، رژیم اسرائیل غاصب را ریشه کن کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار