شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان: جنایات رژیم صهیونیستی بر صلابت محور مقاومت می‌افزاید

گروه استان‌ها- اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و کاکیک جوجیان رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای جنایات و اعمال تروریستی رژیم صهونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، رهبر جبهه مقاومت را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ 01 October 2024

به گزارش «تابناک آذربایجان شرقی»، در متن این بیانیه آمده است: شهادت اسطوره جهاد و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت موجب بهت و اندوه آزادی خواهان جهان و حامیان حقوق بر حقه مردم مظلوم لبنان و فلسطین شد.

در این بیانیه تاکید شده است: در این لحظات تاریخی و سرنوشت ساز یقین داریم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید و برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی مستحکم تر خواهد بود.

خلیفه کل و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان در این بیانیه با محکوم کردن این اقدام تروریستی، مراتب تسلیت قلبی خود برای این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، ‌ملت آزاده ایران،‌ مردم مظلوم لبنان، ملت‌های آزادی خواه جهان و خانواده‌های آن شهیدان ابراز کرده،‌ از درگاه خداوند متعال برای روح آن شهدای والامقام،‌ مغفرت و علو درجات مسئلت کرده‌اند.

خلیفه گری ارامنه در ایران سه اسقف اعظم در استان‌های اصفهان، آذربایجان و تهران دارد؛ خلیفه گری آذربایجان با ۷۰۰ سال سابقه، قدیمی ترین آن‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار