آماده‌باش 70 تیم عملیاتی هلال‌احمر در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: همزمان با بارش شدید باران 70 تیم عملیاتی متشکل از 350 نجات‌گر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سطح استان به‌صورت آماده‌باش و مداوم حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 28 October 2015
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: همزمان با بارش شدید باران 70 تیم عملیاتی متشکل از 350 نجات‌گر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سطح استان به‌صورت آماده‌باش و مداوم حضور دارند.

کاووس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با بارش شدید باران در استان 70 تیم عملیاتی به‌صورت آماده‌باش در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و سطح استان حضور دارند.

محمودی با بیان اینکه بارش شدید باران از روز گذشته آغاز شده است، گفت: باران از روز گذشته به‌صورت مداوم در حال بارش است و احتمال وقوع سیل هم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی تیم‌های عملیاتی استان کرمانشاه به‌صورت آماده‌باش در مرکز استان و سطح شهرستان‌های تابعه حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه هواشناسی بارش باران را تا روز جمعه پیش‌بینی کرده است، افزود: 70 تیم عملیاتی متشکل از 350 نجاتگر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و سطح استان به‌صورت آماده‌باش و مداوم حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه 15 شعبه تابعه دارد که در هر شهرستان چهار تیم پنج نفره حضور دارند.

محمودی با تاکید بر اینکه نجات‌گران علاوه بر حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح شهرستان‌ها نیز حضور دارند، افزود: 300 نجات‌گر در شهرستان‌های استان و 10 تیم عملیاتی متشکل از 50 نجات‌گر هم در مرکز استان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی که به‌صورت آماده‌باش برای یاری رساندن به گرفتاران حضور دارند و 15 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودرو کمک‌دار و تجهیزات تخلیه آب و امکانات عملیات در سیلاب را با خود به همراه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار