طی حکمی توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر طی حکمی حسین زارعی را به سمت رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار منصوب کرد
کد خبر: ۱۲۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 29 October 2015
تابناک بوشهر: ناصر کرمی در آیین تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار کرد: دلوار میراث دار ارزش های جاودانه ای همچون ایثار و استقامت مردمی نیکوسرشت در برابر تجاوز بیگانگان و مجاهدت برای حراست از تمامیت ارضی کشور است.

وی با قدردانی از تلاش های رییس پیشین منطقه دلوار گفت: نام نیک، یادگار دوره مسؤلیت هر مدیر است و امروز پایان خدمت ایشان نیست زیرا همواره دغدغه تعلیم و تربیت مردم منطقه دلوار خواهند داشت.

کرمی رییس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار را  فردی مجرب و خوشنام نامید و اظهار امیدواری کرد: با همدلی همه مردم و مسوولان، زمینه لازم برای ارتقای کیفی تعلیم و تربیت در این منطقه از استان فراهم گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، نیروی انسانی را مبنای توسعه پایدار برشمرد و بیان کرد: انتظار می رود برای ارتقای توانمندی همکاران این منطقه با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام لازم به عمل آید.

کرمی گفت: تعلیم و تربیت باید دغدغه نخست اولیا و مسوولان باشد و تقویت روحیه همدلی در بین مردم و مسوولان مهم ترین ساز و کار تعالی آموزش و پرورش در هر جامعه است.

وی در پایان ضمن تاکید بر دورنگهداشتن آموزش و پرورش  از مسائل حاشیه ای گفت: توجه به سند تحول بنیادین، برنامه محوری و داشتن برنامه کاری مدون از کلاس درس تا ریاست اداره باید سرلوحه کار باشد.

گفتنی است در این آیین که با حضور فرماندار شهرستان تنگستان، امام جمعه موقت و جمعی از مسوولان و فرهنگیان منطقه دلوار برگزار گردید از خدمات محمد اکبری تقدیر و حسین زارعی به عنوان رییس اموزش و پرورش منطقه دلوار معارفه شد.

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ متن این حکم بدین شرح است: 

برادر ارجمند جناب آقای حسین زارعی 
با سلام؛
نظر به مراتب تعهد، شایستگی، تخصص و تجربه های ارزشمند جناب عالی در نهاد تعلیم و تربیت، بدین وسیله به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار منصوب می شوید.

امید است با مدد از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های رئیس جمهور محترم، با بهره گیری مستمر از مشارکت، هم فکری و هم دلی فرهنگیان گران قدر ، کارشناسان، صاحب نظران، مدیران و نیز مسوولان شهرستان، در نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و در پیشبرد امور، موارد ذیل را وجهه ی همت خود قرار دهید:

1- اهتمام در استقرار روحیه ی اعتدال گرایی، امید، پویایی، نشاط و شادابی در آموزش و پرورش

2- ارتقای جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحول و توسعه با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند، بهبود مدیریت منابع انسانی و توجه به نقش اساسی فرهنگیان در این تحول

3- توسعه مشارکت مردم، مسوولان و فرهنگیان به منظور شکوفایی و رشد هرچه بیشتر فرزندان میهن اسلامی

4- تعامل مؤثر و اثر بخش با مسئولان استانی و شهرستانی در راستای تقویت جایگاه و پایگاه آموزش و پرورش

5-ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در همه ی ابعاد؛ توسعه تفکر راهبردی و آینده نگری در آموزش و پرورش

6- تقویت روحیه ی ایثارگری، اعتلای شأن و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی های علمی، تربیتی و حرفه ای آنان

7- توجه، تأمل وبه کارگیری اسناد بالا دستی در حوزه آموزش و پرورش به ویژه سند تحول بنیادین تا تحقق اهداف موجود در آن
 
توفیق روز افزون شما در پیشبرد مسؤولیت های مربوط، به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.


                                                                                    ناصر کرمی
                                                                    مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار