شهرداری خلخال نیازمند کمک های دولتی است

رییس شورای اسلامی شهر خلخال گفت: شهرداری خلخال بدون کمک های دولتی قادر به ادامه فعالیت های مختلف عمران و خدمات شهری نیست.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 29 October 2015
خدابخش برسان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم کاهش درآمد همراه با رکود مالی ، کارهای مطلوبی در توسعه و عمران شهری نجام شده ولی برای رسیدن به اهداف مهم شورا در توسعه و عمران شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان ، شهرداری خلخال به کمک های دولتی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر خلخال بودجه 40 میلیارد ریالی شهرداری در سال 92 را با دو برابر افزایش در سال جاری به 80 میلیارد ریال رسانده گفت: در دیدار اخیر اعضای شورای اسلامی با استاندار اردبیل وضعیت مالی شهرداری خلخال و مشکل کسری بودجه در این جلسه طرح و استاندار نسبت به حل مشکل مالی و کمک به شهرداری خلخال قول مساعد داد.
وی تامین اعتبار برای تسویه بدهی دو میلیارد ریالی به پیمانکار پروژه احداث پل اللرباغی ، تامین اعتبار لازم برای راه اندازی سایت جدید دفن زباله ، تملک پارک جنگلی 23 هکتاری بام خلخال ، بازگشایی دو مسیر مسدود در خیابان های کارگر جنوبی و شهید رجایی ، راه اندازی کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری ، ساماندهی رودخانه های داخل شهر ، بازنگری طرح جامع شهر ، توسعه خدمات رفاهی ، تفریحی و تجاری در بوستان های شهر ، تکمیل طرح های گردشگری در تفرجگاه های ازناو و اندبیل و ایجاد پارک ویژه بانوان را از خواسته های شورای اسلامی شهر خلخال از استانداراردبیل در این جلسه اعلام کرد.
برسان اظهار کرد: استاندار اردبیل در این جلسه عملکرد شورای اسلامی شهر خلخال را مشابه عملکرد شورای شهر کلانشهر اصفهان اعلام کرده و با توجه به اقدامات صورت گرفته امسال در توسعه و عمران شهری از سوی شهرداری خلخال نسبت به حل مشکلات شهرداری اعلام آمادگی کرده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار