خودروی خود را به زنجیرچرخ مجهزکنید

کد خبر: ۱۲۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 29 October 2015

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان البرز را دارند خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارش شدید باران در محورهای استان البرز و احتمال بارش برف در ارتفاعات و لیز شدن سطح جاده‌ها لازم است رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی ادامه داد: رانندگان از ترددهای غیرضروری در این محورها خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: هم اکنون نیروهای پلیس در سطح محورهای استان البرز مستقر هستند و خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند.

اکبری تأکید کرد: لازم است که رانندگان نیز با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه علاوه بر ایمنی جاده‌ها، در حفظ سلامت خود و دیگران نیز موثر باشند.

وی بیان داشت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند ضروری است که بخاری و برف پاک کن خودروی خود را چک کرده و در صورت خرابی حتما قبل از حضور در جاده آن را تعمیر کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: با توجه به مه آلود بودن جاده چالوس لازم است تا رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از سبقت و چسباندن خودروی خود به ماشین جلویی به شدت بپرهیزند.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین

اکبری تأکید کرد: این ترافیک در لاین شمالی بزرگراه تهران کرج و در محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در آزاد راه کرج ـ قزوین از محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری کرج نیز ترافیک سنگین است.

به گفته رئیس پلیس راه استان البرز لاین جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین در محدوده پل هشتگرد نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

اکبری با اعلام اینکه با توجه به بارش‌ها در محور کرج چالوس تردد در این محور عادی گزارش شده است ادامه داد: وضعیت تردد خودروها در این محور عادی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار