نامه‌ای برای خودتان در 45 سالگی بنویسید

مدیرعامل شرکت پست استان یزد آخرین مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری 2016 اتحادیه پستی جهانی با موضوع "‌نامه‌ای به خودتان در سن 45 سالگی" را 20 بهمن‌ماه سال جاری ذکر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 01 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"مسعود دهقان"  با بیان این که این مسابقه به همت اتحادیه پستی جهانی(UPU)‌ برگزار می‌شود، افزایش آگاهی جوانان نسبت به اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه را از مهم‌ترین هدف برگزاری این رقابت‌ها ذکر کرد.

وی با بیان این که موضوع مسابقه سال 2016، "‌نامه‌ای به خودتان در سن 45 سالگی" تعیین شده، گفت: این مسابقه بر اساس اعلام اتحادیه پستی جهانی مختص نوجوانان دارای حداکثر 15 سال است و نامه‌های ارسالی باید دارای حداکثر 800 کلمه، آدرس گیرنده و فرستنده و امضای پایانی باشد.

دهقان هم‌چنین اظهار کرد: علاقمندان می‌بایست یک نسخه از نامه خود را به همراه یک قطعه عکس دیجیتال در فرمت JPEG با کیفیت 300dpi min به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، خیابان دکتر بهشتی، بعد از بزرگراه مدرس، شماره 267، کدپستی 17111-15146 ساختمان مرکزی شرکت پست، طبقه سوم، دفتر روابط‌عمومی ارسال کنند.

به گفته‌ی این مسئول، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه بیستم بهمن ماه سال‌جاری اعلام شده، متذکر شد: شرکت پست کشورمان از میان نامه‌های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت‌بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار