ستون انتقادی با سبک و سیاق جدید

راه اندازی ستون "زرشک" در هفته نامه اردبیل فردا

هفته نامه "اردبیل فردا" در آخرین شماره خود ستون جدیدی را راه اندازی کرده است که گویا قرار است انتقادات این نشریه را در سبک و سیاق جدید منتشر کند. این نشریه در ستون یاد شده به چند مسئول و دستگاه اجرایی طعنه هایی زده است که در ادامه عینا بازنشر می شود.
کد خبر: ۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷ 09 March 2015

این نشریه در مورد راه اندازی ستون "زرشک نوشت: در راستای تجلیل از اقدامات در خور تقدیر در استان از این هفته به بعد در هر شماره نشریه اردبیل فردا در یک اقدام سمبلیک تندیس زرشک اردبیل فردا را به برگزیدگان هفته که توسط هیات داوران تحریریه انتخاب خواهند شد تقدیم می نماید !

این هفته هیات داوران تندیس زرشک چدنی اردبیل فردا را به خاطر انجام مصاحبه مطبوعاتی بدون حضور اکثر نمایندگان نشریات محلی به کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل تقدیم کرد تا من بعد اخبار میراث فرهنگی را از طریق نمایندگان نشریات منتخب خود به اطلاع عموم برساند و از دیگر نشریات محلی دوری کند !!!

اما تندیس زرشک نقره ای اردبیل فردا به بالاترین مقام اجرایی استان اهدا می گردد ، هیات دوران جشنواره زرشکی اردبیل فردا با کلی تحقیق و بررسی در نهایت با توجه با آرای هنرمندان و فرهنگ دوستان استان تندیس زرشک نقره ای اردبیل فردا را به خاطر احیا باغ ملی اردبیل ! به دکتر مجید خدابخش استاندار پر تلاش استان اهدا می نماید چون 10 ماه پیش اعلام داشته بودند : تلاش می کنیم تا باغ ملی اردبیل که امروز تبدیل به استانداری اردبیل شده است به معنای واقعی احیا شده و از ظرفیت آن بهره برداری در مسیر تفریحی و گردشگری استفاده شود.

البته دکتر خدابخش این جملات را هم گفته بود : ما با قساوت قلب و بی توجهی به هویت تاریخی و میراث ارزشمندی همچون باغ ملی، جمعه مسجد و حریم بقعه شیخ صفی الدین اردبیل را به تیغ نابودی سپردیم و در کنار آن با آلوده کردن فضاهای طبیعی و تفرجگاه هایمان به پسماندها و وسایل پلاستیکی و نایلونی با دست خودمان تخریب آنها را شروع کردیم.

اما تندیس زرشک طلایی اردبیل فردا توسط هیات دوران به خاطر زحمتهای شبانه روزی و بی وقفه شان به شورای شهر اردبیل اعطا می شود . هیات دوران ضمن تقدیر و تشکر از شورا شهر به خاطر تصویب واگذاری تیم شهرداری اردبیل به بخش خصوصی قبل از تمام شوراها و شهرداری های سایر استان ها ، در جهت حمایت از تیم نوپای شهرداری اردبیل در آمدند! و به تیم شهرداری اردبیل جان تازه ای بخشیدند !!!

محمد فیضی سخنگوی شورای شهر اردبیل در این باره گفت : ما در سال‌جاری به دلیل اینکه تیم شهرداری اردبیل به دسته یک صعود کرده و تیم بسته شده بود با تامین و ترزیق اعتبار از آن حمایت کردیم اما در بودجه سال 94 باید نسبت به واگذاری آن اقدام کنیم چراکه در واگذاری این تیم الزامات قانونی باید مورد توجه قرار گیرد.

هیات دوران جشنواره زرشک اردبیل فردا از اقدام به موقع شورای شهر اردبیل تشکر کرده و این تندیس را به این منتخبان ورزش دوست منطقه تقدیم کرده تا بر کارنامه درخشان خود بیافزایند .

هیات دوران همچنین بخاطر حل مشکلات ترافیکی اردبیل با اقداماتی همچون ایجاد دو میدان ! در دو طرف پل توحید - ایجاد میدان بعد از تغییر هندسی معبرها در زیر پل روگذر سعدی - یک طرف کردن خیابان دانش و پشیمانی دوماه بعد این کارشناسان -باز بسته کردن وسط جداول خیابا نها و .... به خاطر را اتمام تندیس های این هفته دیپلم افتخار زرشک اردبیل فردا را نیز به این عزیزان تقدیم می نماید .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار