نمی‌گذاریم خانواده شهدا برای درمان در بیمارستان‌ها گرفتار شوند.‌

رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا / نمی‌گذاریم خانواده شهدا برای درمان دچار مشکل شوند قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بهبود رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا، گفت: تا جایی که امکان دارد نمی‌گذاریم خانواده شهدا برای درمان در بیمارستان‌ها گرفتار شوند.‌
کد خبر: ۱۲۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 06 November 2015
حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به امور درمانی خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: هم‌اکنون رسیدگی به وضعیت درمانی این دسته از افراد دوباره بر عهده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

وی افزود: در زمینه برگشت رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا و ایثارگران، دو بحث وجود دارد که یکی از آن برگشت با اختصاص بودجه و دیگری برگشت براساس نامه‌نگاری‌ها است.

قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌ امیدواریم بتوانیم با توجه به تخصیص بودجه لازم مشکلات را حل کنیم، ولی با توجه به برنامه‌ریزی‌های اعلام شده بودجه لازم برای استان‌ها تأمین شد و رفته رفته وضعیت بهتر از گذشته می‌شود.

این مسئول با اعلام ابتلای برخی خانواده شهدا و ایثارگران به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون نگذاشته که این افراد در بیمارستان‌ها برای درمان دچار مشکل شوند با توجه به اینکه در برخی مقاطع با مشکلاتی روبه‌رو بودیم.

حسنی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون وضع رسیدگی به مشکلات درمانی خانواده شهدا بهتر شده و ساماندهی‌های لازم شکل گرفته است، ادامه داد: بازگشت دوباره امور به بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیریت مالی همراه بوده که این مهم بهتر از گذشته خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار