حنایی که دیگر در بین مردم رنگی ندارد

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: وعده تکمیل راه‌آهن همچون حنایی که دیگر در بین مردم رنگی ندارد.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 09 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل اظهار کرد: وضعیت خاصی در کشور در اجرای پروژه‌ها و تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید به وجود آمده به طوریکه به دلیل کمبود منابع اعتباری بخش عظیمی از پروژه‌ها همچنان سردرگم تأمین منابع و یا شرایط تکمیل سریعتر هستند.

وی با بیان اینکه در بین این پروژه‌ها چندین پروژه استان اردبیل نیز وضعیت بلاتکلیفی دارد، تصریح کرد: هنوز وعده‌ها برای تکمیل راه آهن اردبیل به سرانجام نرسیده و مشکلات و معضلات اساسی در این حوزه وجود دارد در حالی که وزارت راه نیز هیچ تدبیر خاصی را برای تعیین تکلیف راه آهن اردبیل و برخی پروژه‌های نیمه‌تمام انجام نداده و یا به نتیجه نرسانده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه وعده رئیس جمهور در اجرای این پروژه تحقق پیدا نکرده و به نظر می‌رسد در تعیین تکلیف چنین پروژه‌هایی یک سردرگمی خاص در مسئولان کشوری وجود دارد، گفت: به عنوان یک مطالبه جدی نمایندگان، مسئولان و مردم استان این موضوع را مورد رصد قرار داده و امیدوارند هر چه سریعتر تعیین تکلیف نهایی در مورد پروژه راه آهن با دستور و تاکید رئیس جمهور انجام شود.

افضلی‌فرد افزود: ما بارها تذکر دادیم تا مسئولان امر نسبت به تکمیل راه آهن اقدام کنند اما تأخیر و تعلل به حدی است که دیگر در نزد مردم نیز تکمیل راه آهن اردبیل همچون حنایی است که رنگ خود را از دست داده است.

وی در مورد پیگیری برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان و حرکت‌ها و اقداماتی که باید امیدواری بیشتری را در مردم به وجود آورد، بیان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر پروژه ذوب‌ آهن اردبیل نیز به مانند کارخانه نساجی و سبلان پارچه به نتیجه رسیده و زمینه حل مشکلات کارگران در این واحد تولیدی برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در پیگیری‌ها و انجام دقیق و شفاف کارها برخی قصور و کوتاهی‌هایی وجود دارد که انتظار می‌رود این موانع و مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار