ساخت اقامتگاه همراه بیمار 9 طبقه بیمارستان فقیهی شیراز

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکت ها گفت: بخشی از اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان شهید فقیهی (سعدی) شیراز با مشارکت یکی از خیرین عرصه سلامت ساخته می شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 10 November 2015
علی اکبر رامجردی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تفاهمنامه ای که بین علی اصغر چهره عالم یکی از خیرین عرصه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت فارس منعقد شده است، احداث یک طبقه از ساختمان الحاقی بیمارستان شهید فقیهی به این خیر واگذار شد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: این اقامتگاه همراه بیمار، هم اینک در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع زیربنا در 9 طبقه، در فضای پشت بیمارستان شهید فقیهی در حال ساخت است.

وی افزود: این خیر با مشارکت در ساخت یک بخش از این ساختمان، سه میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت کرده است.

رامجردی گفت: بیمارستان های درمانی و آموزشی شیراز به لحاظ درمان های تخصصی و فوق تخصصی مورد توجه بیماران سراسر کشور به ویژه استان های همجوار است .

رامجردی ادامه داد: همراهان بیمارو حتی بیمارانی که نیازبه طول درمان دراین شهردارنداغلب برای اسکان خود با مشکلات زیادی مواجه هستند اما خیرین عرصه سلامت در دهه اخیر با ایجاد اقامتگاه های همراه بیمار، بار بزرگی را از دوش آنها برداشته اند.

وی بیان کرد: اقامتگاه های همراه بیمار در بیمارستان های شهید دستغیب، علی اصغر(ع)، زینبیه، قطب الدین و حافظ

در سال گذشته، امکان اقامت 100 هزار نفر شب را برای همراهان بیمار فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار