خدمات شهری رایگان به نیازمندان ساوجبلاغ

کد خبر: ۱۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 11 November 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساوجبلاغ از ارائه خدمات شهری رایگان به مددجویان زیرپوشش در این شهرستان خبر داد.

شاپور قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد، نیازمندان و خانواده‌های زیرپوشش از تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، استفاده می‌کند.

وی افزود: اولویت کمیته امداد دستیابی افراد نیازمند، خانواده‌ها و افراد زیرپوشش به استقلال اقتصادی است، اما تا زمانی که این مهم محقق شود تلاش داریم تا هزینه زندگی این خانواده‌ها را تا حد ممکن کاهش دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساوجبلاغ تصریح کرد: در همین راستا چندی پیش مدیران کمیته امداد در رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفق به تصویب طرحی شدند که براساس آن خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب خدمات شهری مانند آب، برق و گاز و همچنین پرداخت عوارض شهرداری معاف هستند.

قاسمی تصریح کرد: پس از تصویب طرح فوق در مجلس شورای اسلامی و تأیید آن، کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ برای اجرای مفادش رایزنی‌هایی را با دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها انجام داد و موفق شدیم خدماتی را برای خانواده‌های زیرپوشش اخذ کنیم.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 50 خانواده زیرپوشش کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب گاز، برق و آب معاف شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: همچنین در راستای کمک به خانه‌دار شدن افراد زیرپوشش کمیته امداد، افرادی که قصد ساختن و یا نوسازی خانه‌های خود را دارند، طبق قانون از پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف هستند.

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم با ارائه این خدمات و همراهی دستگاه‌های اجرایی، یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های نیازمند و کم‌درآمد که مربوط به مسکن است، برطرف گردد.

وی گفت: همچنین طرح‌هایی را در دستور کار داریم تا جوانان نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ به خانه بخت بروند که در این راستا پرداخت تسهیلات اشتغال و کمک هزینه تهیه جهیزیه نیز جزء اولویت‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار