تکذیب شایعه تغییر استانداران و فرمانداران

کد خبر: ۱۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 13 November 2015
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یک سوم حوزه های انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا محمدحسین مقیمی در نشست خبری خود در ارومیه افزود: برای بررسی وضعیت حوزه های مختلف در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام شده که با شورای نگهبان نیز در این رابطه مشورت می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود 240 حزب و گروه سیاسی در کشور مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

وی همچنین در خصوص شایعه های تغییر استانداران و فرمانداران اظهار کرد: هیچ برنامه ای در این خصوص نداریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 25 مرحله برگزاری انتخابات در کشور وجود دارد که از این تعداد 23 مرحله به صورت الکترونیکی و رایانه ای انجام می شود و تنها دو مرحله شامل رای گیری و شمارش آرا، دستی است.

وی اظهار کرد: مقدمات سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری تمامی مراحل انتخابات رایانه ای در تعدادی از حوزه ها انجام شده که تصمیم گیری در این خصوص در اختیار وزارت کشور و شورای نگهبان قرار دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به شروع ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ترتیب از 26 و 28 آذرماه امسال ادامه داد: وزارت کشور آمادگی لازم را برای برگزاری مراحل مختلف انتخابات دارد ولی کمبودهایی هم داریم که برای پر کردن آنها، از امکانات سازمان ها و ادارات در شهرستان های مختلف استفاده می کنیم.

مقیمی گفت: همه احزاب و گروه های سیاسی نشان داده اند که علاقه‌مند شرکت در انتخابات هستند و با توجه به این امر، جو عمومی جامعه در حال انتخاباتی شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار