صدور137 پروانه استاندارد در البرز

کد خبر: ۱۳۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 23 November 2015
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 137 مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد در بخش های مختلف این استان اعم از تولیدی، صنعتی و خدماتی در سال جاری صادر شده است.
فتانه شکرالهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: این استان یکی از قطب های اقتصادی کشور محسوب شده و اداره کل استاندارد با همراهی تولید کنندگان همچنان در مسیر استاندارد سازی و رشد و پویایی استان گام برمی دارد.
وی اظهار کرد: وظایف سازمان استاندارد نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی های این تولیدات با موازین استاندارد است .
شکرالهی ادامه داد: بر همین اساس گشت های بازرسی این اداره کل علاوه بر کنترل خطوط تولید نسبت به نمونه برداری تصادفی از محصولات عرضه شده در بازار اقدام کرده و در صورت مغایرت آنها با استانداردهای مربوطه با متخلفان برخورد قانونی می کنند.
وی افزود: کاربرد علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط ، موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است.
شکرالهی گفت: طبق قانون تولید ، توزیع و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار