افتتاح 96 پروژه عمرانی دهه فجر در آمل

کد خبر: ۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ 28 January 2015
فرماندار ویژه آمل از افتتاح 96 پروژه عمرانی و تولیدی این شهرستان با اعتبار بیش از 233 میلیارد ریال طی ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.


غلام‌حسین شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با  فارس گفت: ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از فرصت‌های مناسب برای ارائه توانمندی‌ها، دستاوردها و خدمت‌رسانی‌ به مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی توانست با حمایت مردم و علما عزت و افتخاری را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد که روز به روز بر ارزش و اهمیت آن افزوده می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه آمل از شهرهای شاخص مازندران در بخش‌های تولید، کارآفرینی، ایجاد درآمد، صنعت، تجارت و اشتغال‌زایی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب سال جاری 96 پروژه عمرانی، صنعتی و طرح‌های تولیدی و خدماتی با حضور مسئولان استانی و شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول میزان اعتبارات لازم برای افتتاح این پروژه‌ها را 233 میلیارد و 977 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: مردم 142 روستا با جمعیت 29 هزار و 784 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

شفیع‌زاده بیان داشت: چهار طرح تولیدی و خدماتی همانند پروژه تولید مرغ گوشتی، بسته‌بندی برنج، تبدیل گندم به آرد و ایجاد سبوس و مجموعه ورزشی در این بین افتتاح می‌شوند که میزان هزینه‌کرد آنها مبلغ 107 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: 25 میلیارد و 600 میلیون ریال از هزینه‌های ایجاد طرح‌های تولیدی و خدماتی این شهرستان که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد در قالب تسهیلات بانکی محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار