۴۱ استخدامی آماده آغاز به کار باشند

۴۱ نفر از استخدامی‌های استانداری که مربوط به ورزش و جوانان استان اردبیل بودند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 13 March 2015

به گزارش ساوالان خبر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: ۴۱ نفر از استخدامی‌های استانداری که مربوط به ورزش و جوانان استان اردبیل بودند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.

بهرام آقاخانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: راهبرد و سیاستی که ما در معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دنبال می‌کنیم ارتقای ورزش قهرمانی، ‌توسعه فرهنگی اخلاقی، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه منابع و ساختار سازمانی، توسعه محیط حقوقی و مدیریت و بحث آموزش است که به جد دنبال می‌کنیم.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی در سال جاری برای کارکنان و مدیران اشاره کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۸۸ ساعت برنامه آموزشی برای کارکنان و ۳۵۰ ساعت کلاس آموزشی برای مدیران به صورت تخصصی، شغلی و عمومی برگزار کردیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به خالی بودن چارت سازمانی ورزش و جوانان افزود: در تامین این هدف‌گذاری جذب نیروهای جدید در دستور کار قرار گرفته به طوری که ۴۱ نفر از قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل که مربوط به کارشناسان ورزش و جوانان هستند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.

آقاخانی تصریح کرد: ۵۰ درصد این نیروها را کارشناسان حوزه ورزش و جوانان و مابقی را استخدامی‌های حوزه اداری تشکیل می‌‌دهند که تمام مقدمات کار برای جذب و آغاز به کار آنها فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: مشکلات عمده‌ای که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم کمبود فضای اداری و ساختمان ورزش و جوانان است که با رایزنی‌هایی که با استاندار اردبیل و معاونت امور عمرانی داشتیم قرار است سال آینده یا ساختمان جدیدی احداث کنیم یا ساختمان فعلی را توسعه ببخشیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با بیان اینکه باید یک سیستم یکپارچه آمار و اطلاعات در همه حوزه‌های ورزش و جوانان ساری و جاری باشد، عنوان کرد: ما در این زمینه با یک چالش جدی روبه‌رو بودیم که تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت همه هیئت‌های ورزشی این نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

آقاخانی یادآور شد: با تامین اعتبار و جبران کسری یک ملیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بخشی از مشکلات برطرف شده و برخی از دغدغه‌ها نیز رفع خواهد شد.

وی گفت: اختصاص نیافتن یک درصد اعتبارات ادارات و دستگاه‌های مرتبط به حوزه ورزش چالش‌های جدی را به وجود آورده به طوری که دو سال است از این محل اعتباری به اما اختصاص نمی‌یابد تا آن را صرف تجهیز هیئت‌های ورزشی و خرید امکانات ورزشی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه رایزنی‌ها برای احیای بند ب ناتمام مانده است و یک درصد در بودجه سال ۹۴ نیز تعلق نمی‌یابد، افزود: امیدواریم در برنامه ششم توسعه به شکل یک قانون مدون شرایط جذب این یک درصد اعتبارات باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بیان کرد: صددرصد اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان استان اردبیل تخصیص یافته به طوری که از محل اعتبارات استانی ۸ میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان و از اعتبارات ملی ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

آقاخانی در پایان سخنان خود از افتتاح سه پروژه سالن کوثر،‌ استخر پارس‌آباد و جایگاه تماشاگران شهرستان پارس‌آباد در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۷ پروژه نیز در همین راستا در حال اجرا است که امیدواریم با تامین منابع کافی سال آینده به بهره‌برداری برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار