علیرضا خمسه و پروانه معصومی؛ داوران جشنواره تئا تر معلولان گیلان

کد خبر: ۱۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 28 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئا تر معلولان گیلان گفت: علیرضا خمسه و پروانه معصومی از هنرمندان برجسته کشورمان از جمله داوران جشنواره استانی تئا تر معلولان گیلان هستند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، علیرضا پارسی اظهار کرد: 34 اثر از معلولان تحت پوشش بهزیستی گیلان به سومین جشنواره تئا تر معلولان استان ارسال شده بود که از این تعداد 24 اثر به مرحله بازبینی راه یافته و در نهایت 9 اثر انتخاب شد.

وی افزود: این آثار به نام های یاس ها نمی می رند، بازی، نقش و نمایش، یک اتفاق ساده، گل یاس، تریبون، ترحم، مداد و پاک کن، ننه خندون و بابا خندون و بره خوش آواز پس از بازبینی به مرحله نهایی جشنواره استانی تئا تر معلولان بهزیستی گیلان راه یافت.

پارسی، با بیان اینکه ٧٠ درصد بازیگران تئاترها، معلولان هستند افزود: دو تئاتر خیابانی، سه تئاتر کودک و چهار تئاتر بزرگسال است.
دبیر جشنواره تئاتر معلولان «مارلیک» گیلان خاطرنشان کرد: علیرضا خمسه و پروانه معصومی از هنرمندان برجسته کشورمان از جمله داوران جشنواره استانی تئا تر معلولان گیلان هستند.
پارسی با بیان اینکه این نمایش ها از شهرستان های لنگرود، صومعه سرا و رشت است، تصریح کرد: سومین جشنواره تئا تر معلولان گیلان از هفتم تا دهم آذرماه جاری در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایش در می آید.
وی، حضور گروه های تئاتر و کیفیت تئاترهای ارائه شده در این دوره بسیار بالاتر از دوره های گذشته توصیف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار