استفاده اصلاح طلبان از ظرفیت لاریجانی و ناطق نوری

کد خبر: ۱۳۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 29 November 2015
به گزارش تابناک یزد، علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در خصوص استفاده از ظرفیت لاریجانی و ناطق‌ نوری تصریح کرد: این بحث‌ها در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان انجام می‌شود و بعد در مورد آن اظهار‌نظر می‌کنیم. نمی‌توانم از طرف این مجموعه صحبتی داشته باشم. نظر شخصی خود من این است که لزومی به یک ائتلاف نیست٬ اما ما ضمن درک یکدیگر، همدیگر را تقویت می‌کنیم.

وی افزود: کسانی که در مسیر عقلانیت حرکت می‌کنند٬ در یک ائتلاف نانوشته باهم قرار دارند. ولی اینکه یک ائتلاف انتخاباتی وجود داشته باشد؛ ممکن است در برخی حوزه‌ها این ائتلاف شکل بگیرد و در برخی دیگر شکل نگیرد. اما رویکرد ما این است که مجلس آینده از نیروهای عاقل‌، توانمند و همکار با دولتی که با رای مردم بر سر کار آمده است، تشکیل شود.

شکوری‌راد در تشریح آرایش سیاسی اصولگرایان گفت: اصولگرایان زیر بار دوره عملکرد احمدی‌نژاد که به نوعی از او حمایت کردند باقی‌ مانده‌اند و در انتخابات چشم‌انداز روشنی به دلیل سوءعملکرد دوره احمدی‌نژاد نخواهند داشت. در این دوره فسادهای زیادی بر کشور حاکم شد برخی اصولگرایان در این میان سعی کردند از زیر این بار خارج شوند و بعد از استقرار دولت روحانی با همراهی با دولت تلاش کردند تصمیم‌های گذشته خود را جبران کنند.

وی بیان کرد: کسی درصدد به رخ کشیدن مواضع آنها در دوره احمدی‌نژاد نیست. فکر می‌کنم برای کسانی که متوجه اشتباه خود در حمایت از احمدی‌نژاد شده‌اند و در این دوره خود را اصلاح کرده‌اند٬ باید فرصت سیاست‌ورزی قائل شد و آنها را فرصتی برای همکاری در آینده کشور محسوب کنیم. لذا اصولگرایان می‌توانند در مجلس آینده نقش و جایگاه خود را داشته باشند و از حضور آنها نه تنها نگران نیستیم٬ بلکه فکر می‌کنیم چون مجلس جایگاه حضور سلیقه‌های مختلف است٬ حضور آنها می‌تواند به ارتقای مجلس کمک کند.



ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار