بررسي مسائل و مشكلات اكيپ هاي راهداري در اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به آغاز بارش‌ها ، از آمادگي اداره كل راه و شهرسازي در زمينه برف‌روبي محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 30 November 2015

تابناک آذربایجان غربی: به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي ،جلسه بررسي مسائل و مشكلات ادارات راه و شهرسازي شهرستانها با حضور مديريتها و روساي ادارات برگزار شد كه در اين جلسه مقرر شد هر يك از روساي شهرستانها عملكرد ماهانه خود را به مديريتها اعلام كنند تا در جريان مسائل و مشكلات موجود قرار گيرند.

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به آغاز بارش‌ها ، از آمادگي اداره كل راه و شهرسازي در زمينه برف‌روبي محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

وي با بيان اينكه در اين زمينه محورهاي مواصلاتي استان مورد ساماندهي قرار گرفته‌اند، تصريح كرد: نصب تابلوهاي اخطاري، انتظامي، مسير نما، جهت نما و خط كشي در محورهاي مواصلاتي مورد توجه قرار گرفته است.

داريوش نصر از وجود 560 دستگاه ماشين‌آلات راهداري در استان خبر داد و اظهار داشت: تمام ماشين‌آلات راهداري استان براي ارائه خدمات دهي اماده هستند و در تلاش براي توزيع متوازن اين ماشين‌آلات در استان هستيم

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با بيان اينكه بايد ماشين‌آلات موجود شناسنامه‌دار شوند، ادامه داد: ماشين‌آلات راهداري استان مورد تعمير قرار گرفته‌اند و بنا شده از اين پس گزارش ماهانه از آخرين وضعيت اين ماشين‌آلات ارائه شود

داريوش نصر همچنين از بكارگيري نيروهاي افتخاري در مديريت هاي اداره كل مخالفت كرد و گفت : بكارگيري فردي بدون قراداد و خارج از شمول اداري و بصورت افتخاري خلاف قانون بوده و در صورت بروز حادثه اداره كل هيچ گونه مسئوليتي در قبال نيروي افتخاري نخواهد داشت.

وي بر بهره‌گيري از تمام ظرفيتهاي موجود استان تاكيد كرد و اذعان داشت: از 25 آذر ماه طرح زمستاني اداره كل راه و شهرسازي استان آغاز و طي اجراي اين طرح تمام راهداران به محورهاي مواصلاتي استان اعزام خواهند شد.

در اين جلسه هر يك از روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستانها به ارائه مسائل و مشكلات موجود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار