فاصله با نرم های جهانی در زیرساخت های فوتبال

محمد احمد زاده مربی باسابقه فوتبال ایران گفت : فوتبال ایران در زیرساخت ها با نرم و استانداردها ی جهانی فاصله زیادی دارد و با این وضعیت به جایی نمی رسیم.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 30 November 2015
احمد زاده دوشنبه شب در پایان بازی شهرداری اردبیل با صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در فوتبال ایران چند باشگاه معدود به باشگاه داری مشغولند و بقیه باشگاهها تنها تیم داری می کنند و این از مهمترین نقطه ضعف های فوتبال ایران است.
وی با بیان اینکه چیزی به نام فوتبال پایه در بسیاری از باشگاههای ما وجود ندارد گفت: ما نه تنها از نظر سخت افزاری و امکانات مشکل داریم بلکه اکثر باشگاههای ما تنها در ظاهر دارای تیم های پایه هستند ولی در اصل خبری از فعالیت آنها نیست.
مربی سال های گذشته تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران بیان کرد: با این وضعیت آینده فوتبال ایران در خطر است .
سرمربی شهرداری اردبیل بیان کرد: با این ضعف ساختاری نه تنها نمی توانیم قدرت اول آسیا شویم بلکه فوتبال اروپا نیز نخواهیم رسید.
احمد زاده اضافه کرد: در فوتبال ایران نیاز به نگاهی زیربنایی و نو نیازداریم و در این راستا باید اقدام های اساسی صورت گیرد تا از قافله فوتبال آسیا و جهان عقب نمانیم.
محمد احمد زاده آبانماه گذشته در قراردادی هدایت تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک باشگاههای ایران را برعهده گرفته و جانشین محمد ربیعی در این تیم شد.
تیم شهرداری اردبیل به سرمربی گری احمد زاده امروز در دیدار با صنعت نفت آبادان با نتیجه 4 بر یک بر این تیم غلبه کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار