18 واحد صنفی رودسر پلمب شدند

کد خبر: ۱۳۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 01 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

فرمانده انتظامی رودسر از پلمب 18 واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رمضانعلی پورقاسم بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان، نتیجه بازدیدها را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای صنفی در راستای اجرای ایثار صورت گرفته است، افزود: بازدیدهای مذکور توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی رودسر زمان اجرای طرح ایثار را 24 ساعت عنوان کرد و گفت: در این مدت زمان 148 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 18 واحد صنفی متخلف را به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط انتظامی و تخلفات صنفی شناسایی و پلمب شدند، تصریح کرد: ماموران از واحدهای صنفی پلمب شده تعداد 455 برگ توتو «پیش‌بینی فوتبال» را کشف کردند.

پورقاسم گفت: از واحدهای متخلف مذکور هزار و 40 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق، 682 حلقه سی‌دی غیر مجاز و 119 دست لباس منقوش به تصاویر ناهنجار نیز کشف شده است.

به گفته وی، یک‌هزار و 60 قطعه تصاویر غیرمتعارف، 5 عدد آلبوم تصاویر غیرمجاز و 425 قطعه اقلام شیطان‌پرستی نیز توسط ماموران در واحدهای متخلف مذکور کشف شده است.

فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه شهروندان رودسری در صورت آگاهی از فعالیت‌های غیر اصولی مراتب را به 110 اطلاع دهند، از همکاری بسیار خوب مردم با پلیس قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به‌ویژه خانواده‌ها باید تهدیدات و آسیب‌های استفاده از محصولات مخرب ضد فرهنگی را جدی بگیرند.

پورقاسم با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم، یادآور شد: مردم با هوشیاری و دقت کامل به امنیت محیط زندگی خود کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار