دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

شرایط اصولگرایان برای ائتلاف نسبت به گذشته بهتر شده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شرایط اصولگرایان برای ائتلاف نسبت به گذشته بهتر شده است، گفت: حزب موتلفه اسلامی همچنان بر مبنای نظر جامعتین عمل می‌کند.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 07 December 2015
به گزارش تابناک قم، محمدنبی حبیبی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی به فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی اشاره و اظهار کرد: تفرقه بین اصولگراها نسبت به گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: اکنون 30 دفتر فعال در 30 مرکز استان وجود دارد که در راستای افزایش وحدت میان انقلابیون فعالیت می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به محدود نبودن فعالیت‌های حزبی به دوره انتخابات تصریح کرد: بیش از 200 دفتر فعال در سراسر کشور به افزایش وحدت میان انقلابیون همت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توصیه شما مبنی بر وحدت بیشتر میان وفاداران انقلاب راه برای حزب موتلفه اسلامی هموارتر خواهد شد.

حبیبی با تأکید بر اینکه جای خالی عسکراولادی پرشدنی نیست، تصریح کرد: تدابیر ایشان در حزب موتلفه اسلامی سبب شد تا بعد از فوتش نیز با توقف در برگزاری برنامه‌ها مواجه نشویم.

وی افزود: براساس سیاست‌های دو ساله حزب موتلفه اسلامی، همچنان بر مبنای نظر جامعتین عمل کرده و افرادی که برای انتخابات سال جاری پیشنهاد شوند را حمایت خواهیم کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: در انتخابات سال جاری وحدت میان اصولگرایان از موارد مهم است.

وی ادامه داد: چنانچه اصولگرایان با وحدت وارد میدان شوند و اختلافات را کنار بگذارند بر حزب مقابل پیروز می‌شوند.

حبیبی علت شکست اصولگرایان در دوره یازدهم انتخابات را از هم‌گسستگی وحدت میان آنها برشمرد و گفت: افزایش تعداد کاندیداهای انتخاباتی سبب کاهش رأی و پیروزی اصلاح‌طلبان شد.

وی ادامه داد: شرایط کنونی جامعه خطیرتر از گذشته است و این وظیفه اصولگرایان را سنگین‌تر می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با توجه به نقش حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه اسلامی حضور اصولگرایان با محوریت جامعتین را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با حزب پایداری و دیگر رقبا، مذاکراتی در راستای برطرف شدن مشکل و حفظ وحدت برگزار کرده‌ایم.

حبیبی با تأکید بر اینکه کاندیداهای اصولگرا با مشورت معرفی شوند، گفت: ضروری است جریانات مختلف اصولگرا با یکدیگر متحد شده و براساس نظر جمع، اشخاص را معرفی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شرایط ذهنی اصولگرایان برای ائتلاف نسبت به یک سال گذشته بهبود پیدا کرده است، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی وضع بهتری برای اصولگرایان به وجود آورده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار