آرمان‌خواهی مانع از انحراف جریان ناب

دبیر جمعیت رهپویان استان اردبیل گفت: آرمان‌خواهی دانشجویان در مسیر و اهداف ارزشی انقلاب اسلامی مانع از آن شده است که جریان دانشجویی در طول سال‌های گذشته در مسیر انحراف قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 08 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، امید علی رعنایی صبح امروز در نشست اعضای جمعیت رهپویان که با حضور جمعی از دانشجویان در گرامیداشت روز دانشجو در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 16 آذر یادآور فریاد بلند استکبارستیزی دانشجویان آگاه و بابصیرت ایران اسلامی است که با تمام وجودشان از همان روز اول شکل‌گیری جنبش دانشجویی روحیه استکبارستیزی، معنویت، هویت‌خواهی، آزادی و استقلال‌طلبی را دنبال کردند.

وی با اشاره به ویژگی ممتاز دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی گفت: دانشجوی ممتاز آراسته به زینت تبعیت از ولایت، دفاع از ارزش‌های انقلابی، استکبارستیزی و دفاع از ستمدیدگان است.

دبیر جمعیت رهپویان استان اردبیل افزود: امروز باید دانشجو تبدیل به یک عنصر بابصیرت، عدالت‌خواه و در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی شود تا در مسیر تحقق مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب بتواند گام بردارد.

رعنایی بیان کرد: دانشجوی فعال در بیان شاخص‌ها در انتخابات مطلوب در آستانه این رویداد مهم قطعا نقش‌آفرینی واقعی را خواهد داشت.

وی یادآور شد: جوانان مهمترین و اصلی‌ترین سرمایه کشور هستند و در این بین دانشجویان در سنگر دانشگاه‌ها با احساس مسئولیت و تکلیف در برابر خون پاک شهدا بیش از هر زمان دیگر در میدان دفاع و صیانت از این نظام ارزشی حاضر و آماده هستند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: این احساس مسئولیت و تکلیف در برابر خون شهدا و حراست از دستاوردهای 36 ساله نظام اسلامی از ویژگی‌های یک دانشجوی مسلمان و مکتبی است که یقینا در تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر می‌تواند آماده جانفشانی باشد.

رعنایی روشنگری را از دیگر ویژگی‌های یک دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این روشنگری‌ها باید همراه با انتخاب مسیر عقلانی و تفکر درست باشد تا سازندگی به معنای واقعی به وجود آید.

وی با اشاره به وجود توطئه‌ها و پروژه نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افزود: دشمن محیط دانشگاه را به عنوان یکی از جولانگاه‌های نفوذ خود تعیین کرده است که اگر بصیرت دانشجو و اساتید پرتلاش به سرانجام نرسد قطعا دشمن فضای دانشگاه را مسموم به فضای آلوده خواهد کرد.

دبیر جمعیت رهپویان استان اردبیل عنوان کرد: آرمان‌خواهی دانشجویان در مسیر و اهداف ارزشی انقلاب اسلامی مانع از آن شده است که جریان دانشجویی در طول سال‌های گذشته در مسیر انحراف قرار گیرد.

رعنایی یادآور شد: امروز یک رسالت تاریخی بر عهده صاحبان کرسی‌های علم و اندیشه و تفکر است تا بیش از هر زمان دیگر در سنگر مجاهدت‌های علم و توسعه فناوری‌های جدید حاضر باشند و به دشمنان اجازه ندهند تا از محیط دانشگاه برای اهداف شوم خود استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار