یک مجازات کوچک برای سعیدمرتضوی!

وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت که شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت در بحث استخدام بدون مجوز ۵۰۰ نفر در تأمین اجتماعی برای سعید مرتضوی قرار منع تعقیب صادر کرده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 09 December 2015
مجتبی نظری در پاسخ به این سئوال که اتهامات مطرح شده علیه مرتضوی در کیفرخواست صادره توسط دادستانی شامل چه عناوینی است، اظهار کرد: به جز یک مورد که منع تعقیب صادر شده، سایر موارد با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است که از آن جمله می‌توان به پرداخت مبالغی به بنیاد نخبگان عدل، نمایندگان مجلس، مسئولان دولت سابق و دیگر هزینه‌های غیرقانونی اشاره کرد.
به گفته وکیل مدافع تامین اجتماعی، در مرحله دادسرا، موضوع استخدام بدون مجوز 500 نفر در سازمان تأمین اجتماعی، منع تعقیب خورده است.

وکیل مدافع سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود در خصوص تفاهم‌نامه با بابک زنجانی و موضوع واگذاری 138 شرکت تأمین اجتماعی نیز برای مرتضوی قرار منع تعقیب صادر شده گفت: در این خصوص قرار منع تعقیب صادر نشده اما عنوان اتهامی که در نظر گرفته شده به نوعی منع تعقیب به شمار می‌رود.

نظری افزود: اتهام مرتضوی را در ارتباط با موضوع واگذاری 138 شرکت «اهمال در انجام وظیفه منتهی به خسارت به دولت» دانستند که مجازات بسیاری کمی دارد در حالی که خدا می‌داند در این ماجرا چه کارهایی به صورت غیرقانونی انجام شده و بدون رعایت تشریفات قانونی، چنین تفاهمنامه‌ای امضا شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار