بازی پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال؛

شهرداری به میزبانی پیکان می رود

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در بازی پایانی نیم فصل اول فردا به مصاف پیکان صدرنشینی می‌رود که با اندک اختلاف امتیاز در رده دوم بعد از فجر سپاسی شیراز قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 13 December 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، در حساس‌ترین بازی لیگ دسته اول در هفته پایانی دوره رفت، تیم شهرداری اردبیل در حالی فردا میزبان پیکان تهران است که اختلاف امتیاز این دو تیم 15 امتیاز است که شهرداری باید در مصافی سخت برابر پیکان تهران قرار گیرد تا یک بازی متفاوتی رقم بخورد.

بازی فردا در حالی با حساسیت کامل و از ساعت 14 عصر در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود که تیم شهرداری بعد از باخت هفته گذشته مقابل خونه به خونه بابل، میزبان پیکان تهران است که این تیم نیز جزو تیم‌های قدر لیگ آزادگان است.

تیم شهرداری اردبیل که با سرمربیگری محمد احمدزاده در رده یازدهم جدول و با 20 امتیاز قرار دارد در حالی فردا از تیم دوم لیگ آزادگان پذیرایی می‌کند که تیم حریف نیز تلاش می‌کند در اردبیل بازی خوبی را به نمایش گذاشته و امتیازی را به دست آورد تا در پایان نیم فصل اول از رقبای صدرنشین خود عقب نماند و بتواند یک بازی حساس دیگر را به نفع خود به اتمام برساند.

تیم شهرداری اردبیل در هفته بیستم نیز سوم دی ماه باید به مصاف پاس همدان برود که این بازی خانگی نیز برای این تیم از اهمیت خاصی برخوردار است.

تیم پیکان تهران که از مدعیان لیگ آزادگان است در حالی فردا در اردبیل و در هوای سرد پاییزی این شهر به مصاف تیم شهرداری می‌رود که براساس اعلام هواشناسی با ورود سامانه بارشی قرار است از فردا هوای غالب نقاط مختلف استان همراه با بارش‌های برف و باران باشد که به نظر می‌رسد تدابیر لازم برای انجام یک مسابقه خوب در ورزشگاه تختی تدارک دیده شده تا تیم شهرداری در هفته نوزدهم برابر حریف خود قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار