با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

پنجمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 13 December 2015


پنجمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، ظهر امروز پنجمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی با حضور رادفر رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران پیرانشهر، نقده و همچنین سایر اعضای این ستاد در سالن معاونت سیاسی استانداری با هدف بررسی و ارائه گزارش آخرین اقدامات ستاد انتخابات برگزار شد.

رادفر در این جلسه بیان داشت: باید همه اعضای ستاد و دست اندرکاران به امر انتخابات به وظیفه خطیر خود توجه داشته باشند و با آمادگی همه برنامه های خود را پیش ببرند.

وی در ادامه، انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت : همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری تلاش کنیم چرا که مشارکت گسترده مردم می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی نماید .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به نقش کمیته ها در روند برگزاری انتخابات، گفت: مسئولان کمیته ها نسبت به برگزاری جلسات انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند و در اسرع وقت اطلاعات و برنامه های پیشنهادی خود را جهت جمع بندی و تصمیم گیری ارسال کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه با تاکید بر تهیه و اجرای سناریو ها و مانور های پیش از اجرای انتخابات گفت: بایستی با انجام این قبیل کارها به آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف خود بپردازیم و با برنامه ریزی های صحیح بتوانیم مسایل و مشکلات را مرتفع سازیم.

وی افزود: دستگاه های ذیربط می بایست با شناسایی نقاط مشکل دار در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و باز بودن راه های ارتباطی بین شعبات اخذ رأی با اقدامات عاجل در مرتفع نمودن مسائل گام بردارند.

در ادامه جلسه هر یک از فرماندارن پیرانشهر، نقده و همچنین دبیران کمیته های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته، پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار