کتاب رجال پارلمانی اردبیل رونمایی می‌شود

به قلم محمد اصغری کلاسر کتاب رجال پارلمانی اردبیل رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 14 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، این کتاب را که یکی از نویسندگان و روزنامه‌نگاران اردبیلی به نام محمد اصغری کلاسر با عنوان «رجال پارلمانی اردبیل» نوشته، در حالی فردا رونمایی می‌شود که در این کتاب مردان بهارستان اردبیل از مشروطه تا انقلاب اسلامی معرفی شده و مخاطبان بیشتر با چهره‌های سرشناس اردبیلی که تاکنون به مجلس راه یافته‌اند، آشنا می‌شوند.

این کتاب که در گرامیداشت هفته پژوهش و در آستانه انتخابات مجلس دهم رونمایی می‌شود، کتاب ارزشمندی است که در آن خاطرات و خدمات رجال پارلمانی اردبیل به رشته تحریر درآمده است.

محمد اصغری کلاسر که در سال 59 در روستای کلاسر در شهرستان گرمی به دنیا آمد از سال 85 به صورت رسمی و حرفه‌ای به فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری روی آورد و در این مدت توانست توانایی‌های خود را در پاسداشت و تجلیل از خدمات و عملکرد بزرگانی همچون استاد بابا صفری، دکتر احمد نایبی و دکتر حسن احمدی گیوی با انتشار ویژه‌نامه‌هایی برای اولین بار ابتکار جدیدی در عرصه مطبوعات نشان دهد و به خاطر علاقه‌اش به طایفه و روستای خود کتاب‌هایی با نام‌های «کلاسر در گذر زمان و کلاسر نگین ایل شاهسون» را در سال‌های 91 و 92 چاپ و منتشر کرد.

این نویسنده در سال گذشته نیز کتابی تحت عنوان صداهای ماندگار حسینی اردبیل منتشر و چاپ کرد و بعد از این فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را ادامه داد تا اینکه کتاب رجال پارلمانی اردبیل را در کمترین زمان آماده چاپ کرد.

وی همچنین کتاب‌های خاطرات و خدمات دکتر احمد نایبی را قبلا به رشته تحریر درآورده و منتشر کرده است و کتاب رجال پارلمانی آذربایجان را نیز آماده کرده که در آینده نزدیک چاپ و منتشر می‌شود.

کتاب رجال پارلمانی اردبیل قرار است عصر روز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رونمایی شود. به گفته اصغری به دلیل جلوگیری از شائبه استفاده انتخاباتی بودن این مراسم، هیچکدام از کاندیداهای انتخابات مجلس به مراسم مذکور دعوت نشده اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار