اصلاح‌طلبان بدنبال مصادرکردن نیروهای اصوالگرایان

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند لاریجانی و ناطق نوری آنها را به نام خود مصادره کنند در حالی که چنین شخصیت‌هایی از سرمایه‌های نیروهای اصولگرا محسوب می‌شوند و همواره در این مسیر گام برداشته و طی طریق کردند.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 15 December 2015

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: زمانی که برخی اصولگرایان نیروهایشان را مورد بی‌مهری قرار می‌‌دهند، قطعاً باید منتظر ماند تا جناح رقیب از فرصت پیش آمده استفاده کرده و نیروهای اصولگرا را به اشکال مختلف به سمت خود جلب کنند.

وی تصریح کرد: امروز اصلاح‌طلبان می‌خواهند لاریجانی و ناطق نوری آنها را به نام خود مصادره کنند در حالی که چنین شخصیت‌هایی از سرمایه‌های نیروهای اصولگرا محسوب می‌شوند و همواره در این مسیر گام برداشته و طی طریق کردند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتظار می‌رود نیروهای اصولگرا و ارزشی در آستانه انتخابات مجلس بیش از گذشته مورد حمایت جریان اصولگرا قرار بگیرند تا از وضعیتی که جامعه اصولگرا به تدریج گرفتار آن شده و می‌خواهد در مسیر پشت کردن به نیروها گام بردارد، بتواند از این وضعیت خلاصی پیدا کند.

حقیقت‌پور بیان کرد:‌ در انتخابات پیش رو، انتظار داریم درست، منطقی و واقع‌گرایانه با نقدهای منصفانه همچنان مورد حمایت اصولگراها قرار گیریم و زمینه ترد عده‌ای اصولگرای پایبند به تعهدات فراهم نیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار