راه‌اندازی ۴ کلانتری در شرق تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از راه‌اندازی ۴ کلانتری در شهرستان‌های شرق تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۴ پاسگاه انتظامی در شهرستان‌های شرق تهران در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 16 March 2015

به گزارش فارس سردار سیروس فتحی لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران از ساماندهی فرماندهی شرق تهران خبر داد و اظهار داشت: پس از راه‌اندازی فرماندهی شرق تهران این فرماندهی مسئولیت انتظامی 4 شهرستان شرق تهران را برعهده داشت که با اقدامات شایسته فرماندهی در حال حاضر 7 شهرستان در حوزه استحفاظی این فرماندهی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش کلانتری‌های شرق تهران، گفت:‌ در بدو راه‌اندازی فرماندهی استان شرق تهران، 26 کلانتری فعالیت می‌کردند که امروز تعداد پاسگاه‌‌ها و کلانتری‌های زیر پوشش شرق تهران به 34 کلانتری افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: 4 کلانتری دیگر نیز در شهرستان‌های شرق استان تهران در حال تجهیز بوده و در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی موفقیت‌های فرماندهی انتظامی شرق تهران نسبت به سال‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز به واسطه تلاش‌های خدوم نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه‌های مختلف شرق استان تهران امنیت در شرق استان تهران در حد مطلوبی است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه ما اعتقاد داریم کارهای زیادی نیز در پیش رو داریم اما نیروهای خدوم نیروی انتظامی در حوزه شرق استان تهران دوشادوش دیگر نیروهای نیروی انتظامی با اقدامات جهادی موقیت‌های چشمگیری طی سال‌های اخیر به ارمغان آورده‌اند.

فتحی در ادامه عنوان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید فرمودند که کارها را به مردم ارائه دهید و حقیقت مسئله را به مردم اتخاذ دهید.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از ارزیابی فیلم‌های بازرسی از عملکرد این فرماندهی سخن به میان آورد و تصریح کرد:‌ ضمن قدردانی از تلاش‌های بازرسان نیروی انتظامی تیم اعزامی به فرماندهی انتظامی شرق استان تهران پس از ارزیابی جامع از فعالیت‌های این فرماندهی انتظامی از اقدامات صورت گرفته احساس رضایت کردند.

وی گفت: علی‌رغم اینکه تیم بازرسی فعالیت‌های فرماندهی انتظامی شرق تهران راضی بودند اما ما کار را برای خودمان تمام شده نمی‌دانیم و تمام توان خود را در راستای انجام هرچه مطلوبتر وظایف و رسالت‌های نیروی انتظامی در این منطقه به‌کار می‌بندیم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه طی سال‌های گذشته به‌واسطه نداشتن فضایی مناسب از جذب نیرو و تجهیزات به‌قدری باز مانده‌ایم اما به‌طور کلی وضعیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به وضعیت امنیت و آسایش مردم این حوزه عموما رو به بهبود است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار