سرعین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

راه اندازی سه کیوسک اطلاع رسانی برای مسافران در سرعین

فرماندار سرعین از راه اندازی سه کیوسک ویژه برای اطلاع رسانی به گردشگران در این شهر خبر داد و گفت: مسافران در صورت مراجعه به این کیوسک ها می توانند از آخرین اطلاعات مربوط به مراکز اقامتی سرعین مطلع شوند و لازم نیست به افراد غیر مسئول اعتماد کنند.
کد خبر: ۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 17 March 2015

فرماندار سرعین از راه اندازی سه کیوسک ویژه برای اطلاع رسانی به گردشگران در این شهر خبر داد و گفت: مسافران در صورت مراجعه به این کیوسک ها می توانند از آخرین اطلاعات مربوط به مراکز اقامتی سرعین مطلع شوند.

عاطف ناصری در گفتگو با خبرنگار تابناک در اردبیل افزود: با راه اندازی این کیوسک ها در ورودی سرعین و دو نقطه پرتردد دیگر ، مسافران دیگر نیازی به گوش سپردن به توصیه های جارچیان نخواهند داشت.

وی از نصب سه بیلبورد تبلیغاتی در حدافاصل سه راهی جاده سرعین تا ورودی این شهر خبر داد و گفت: در این سه بیلبورد تبلیغاتی علاوه بر خوشامدگویی به مهمانان نوروزی از آنها خواسته شده است بجای اعتماد به جارچیان ، اطلاعات لازم در مورد مراکز اقامتی را از کیوسک های گردشگری مستقر در شهر بگیرید و از مراجعه به افراد غیر مسئوول خودداری کنند.

فرماندار سرعین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دیگر تمهیدات انجام شده برای آماده سازی سرعین برای پذیرایی از مسافران پرداخت و با تاکید بر اینکه بر ایام تعطیلات نظارت ویژه ای بر بهداشتی بودن آبگرم ها اعمال می شود گفت: در حال حاضر سرعین 11 استخر آبگرم دارد که شش تای آنها آبدرمانی مدرن و شش تای دیگر استخرهای آبگرم سنتی هستند.

ناصری از صرف 700 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر آبگرم های سنتی سرعین خبر داد و افزود: از 40 روز کار تعمیر وبهسازی رختکن ها، دوشها ، سرویس های بهداشتی، کفش داری ها و کمدهای آبگرم های سنتی و به ویژه آبگرم گاو میش گلی به عنوان مادر آبگرم های سرعین شروع شده است و این تعمیرات تا اول نوروز تکمیل می شود.

ناصری با بیان اینکه سرکشی های لازم به هتلها ، مهمانپذیرها و غذاخوریهای سرعین انجام شده است و همگی آماده پذیرش مسافران و ارایه خدمات به گردشگران هستند اضافه کرد: در روزهای گذشته شهرداری سرعین تا حد امکان آسفالت معابر را ترمیم و اداره برق روشنایی معابر را ترمیم کرده است

وی همچنین از افزایش سهیمه نانوایی ها در سرعین و دو برابر شدن پخت نان در این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار