داوطلبین نمایندگی مجلس قول اجرایی به کسی ندهند

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین تاکید کرد: داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قول اجرایی به کسی ندهند.
کد خبر: ۱۵۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 24 December 2015
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین تاکید کرد: داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قول اجرایی به کسی ندهند.

شریف خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینکه بعضی از نامزدهای احتمالی با گرفتن شماره تلفن از بیکاران به آنها قول اشتغال می دهند، کاری غیراخلاقی و غیرقانونی است.

وی با اشاره به اینکه رصد برخی وعده های داوطلبین نمایندگی نشانگر این است که اگر کل امکانات آن منطقه نیز هزینه شود باز پاسخگوی آن وعده ها نخواهد شد خاطرنشان ساخت: پیامد این وعده های بی محتوا می تواند برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل به یک آسیب جدی در حوزه اعتماد عمومی شود.

 نیرنگ و نقش بازی کردن ممنوع

فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه نمی شود کانال راهیابی به قوه ای که به فرمایش حضرت امام (ره) در راس امور است، نیرنگ و نقش بازی کردن برای مردم باشد تاکید کرد: نباید اجازه داد راس امور کشور توسط عده ای به جولانگاه وعده های دروغین تبدیل شود.

خسروی خاطرنشان کرد: فرمانداری برای فراهم کردن شرایط مناسب برای تشخیص درست نامزدهای مناسب آماده هرگونه همکاری و اعطای مجوز به شخصیت های حقوقی، احزاب، انجمن ها و تشکل ها در جهت تبیین جایگاه نمایندگی است.

فرماندار کنگاور از نام نویسی 12 داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین خبر داد.

خسروی افزود: این افراد طی پنج روز گذشته در فرمانداری کنگاور و وزارت کشور نام نویسی کرده اند.

کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق استان کرمانشاه واقع است که به همراه شهرستان های صحنه و هرسین دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار