یک میلیون و سیصد هزار نفر حاشیه نشین تحت پوشش پزشک خانواده قرار گرفتند

کد خبر: ۱۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹ 18 March 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز، با برگزاری مناقصه واگذاری خدمات بهداشتی درمانی در قالب مجتمع های سلامت در استان آذربایجان شرقی به شرکت های ارائه خدمات بهداشتی درمانی، بالغ بر یک میلیون و سیصدهزار نفر از جمعیت حاشیه نشین و شهرهای بالای 20هزار نفر استان، تحت پوشش فعال ارائه خدمات پزشک خانواده قرار داده شد.

طبق این گزارش  ، با اتمام این مرحله از واگذاری ، بالغ بر  پانصد و سی هزار نفر از جمعیت حاشیه نشین و هفتصد و هفتاد هزار نفر درشهرهای بالای 20هزار نفر استان تحت پوشش فعال برنامه خدمات پزشک خانواده قرار داده شدند.

اجرای این برنامه در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و در ادامه واگذاری ارائه خدمات بهداشتی درمانی به حاشیه نشین ها و شهرهای بالای 20 هزار نفر استان در قالب مجتمع های سلامت بوده و هدف از آن ارائه خدمات مطلوبتر و فعالتر به مردم حاشیه نشین کلان شهر تبریز و شهرهای مرند، میانه، عجبشیر، ملکان، جلفا، اهر، آذرشهر، بناب و سراب می باشد.طرح ایجاد مجتمع های سلامت ایده نوین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی بوده که در سطح استان اجرا می شود.

امید است با اجرای این طرح بتوانیم خدمات سلامت را به مردم حاشیه نشین و شهرهای بالای 20 هزار نفر استان که به یک دغدغه بزرگ در ارائه خدمات تبدیل شده بود مرتفع سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار