مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

۲۵ بخشداری خراسان جنوبی به امکانات امدادی و عملیاتی مجهز شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۵ بخشداری در۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی در راستای تقویت آمادگی تیم های امداد و نجات به امکانات امدادی و عملیاتی مجهز شد.
کد خبر: ۱۵۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 28 December 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت: ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی، 13 میلیارد ریال اقلام امدادی و عملیاتی مدیریت بحران از محل اعتبارات مدیریت بحران در شهرستان های استان توزیع شد.

وی گفت: این امکانات در راستای تقویت آمادگی تیم های امداد و نجات اداره کل مدیریت بحران استانداری و نیز تسریع در اسکان اضطراری آسیب دیدگان اختصاص یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: اقلام امدادی و عملیاتی شامل کانکس های مدیریت بحران، سرویس های بهداشتی و حمام های سیار، تانکرهای ثابت آب، موتور برق اضطراری و تجهیزات مقابله با سیلاب، تجهیزات مرتبط با شبکه بی سیم استان و تجهیزات مورد نیاز برای ماشین آلات مرتبط با مدیریت بحران استان است.

سیدابوالحسن میرجلیلی بیان کرد: این اقلام ظهر امروز در مرحله اول توسط 12 دستگاه کفی کمرشکن به شهرستانهای استان خراسان جنوبی انتقال یافت.

وی اظهارداشت: 70 درصد از حوادثی که در ایران به وقوع می پیوندد در خراسان جنوبی وجود دارند که اقلام مذکور کمک شایانی در راستای تسریع در روند کمک رسانی و اسکان حادثه دیدگان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار