تسهیلات بانکی برای قالیشویی‌ها و کارواش‌های

کد خبر: ۱۵۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 December 2015


رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرج گفت: قالیشویی‌ها و کارواش‌های استان البرز به منظور نصب تصفیه خانه برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

حمید رضا لشگری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: در راستای ترغیب مشاغل آب بر به حفظ آب و جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، کارواش‌ها و قالیشویی‌هایی که نسبت به استاندارد کردن پساب و بازچرخش پساب خود اقدام کنند، مشمول معافیت در پرداخت عوارض تابلو از سوی شهرداری می‌شوند.

وی افزود:‌ این واحدها برای دریافت تسهیلات جهت نصب سیستم تصفیه فاضلاب به بانک های عامل معرفی می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج ادامه داد: با توجه فراگیری مسائل محیط زیستی استفاده از سیاست‌های تشویقی می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات این حوزه باشد.

وی ابراز کرد: متاسفانه تاکنون از ابزارهای تشویقی قابل توجهی در زمینه حفظ محیط زیست استفاده نشده و در بیشتر موارد برخوردهای قانونی و سلبی صورت گرفته است.

لشگری افزود: فهرست واحدهایی که توسط اتحادیه‌های مربوطه نسبت به درخواست وام اقدام کرده‌اند پس از اقدامات کنترلی، به منظور معرفی به بانک دراختیار اتاق اصناف استان قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: همچنین درخصوص معافیت از پرداخت عوارض شغلی نیز هماهنگی‌هایی با شهرداری کرج به عمل آمده که برای تشویق این گونه صنوف به تصفیه و بازچرخش پساب خود، تا حد امکان از عوارض شغلی مربوط به شهرداری نیز معاف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار