تبلیغات زودهنگام یکی از کاندیداها بویراحمد و دنا

در حالی که قریب به دو ماه از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است یکی از کاندیداهای انتخاباتی این دوره از انتخابات با حضور در شهرستان دنا و شهر پاتاوه فعالیت تبلیغاتی خود را کلید زد.
کد خبر: ۱۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 29 December 2015
در حالی که قریب به دو ماه از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است یکی از کاندیداهای انتخاباتی این دوره از انتخابات با حضور در شهرستان دنا و شهر پاتاوه فعالیت تبلیغاتی خود را کلید زد.
بر اساس خبرهای منتشره در سایت های محلی ،در حالی که قریب به دو ماه از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است یکی از کاندیداهای انتخاباتی این دوره از انتخابات با حضور در شهرستان دنا و شهر پاتاوه فعالیت تبلیغاتی خود را کلید زد.
روشنفکر از کاندیداهای این دوره از انتخابات که مشی خود را اصولگرایی می داند روز گذشته در همایشی که تحت عنوان "روشنفکر تا بهارستان " و به بهانه هفته وحدت در شهر پاتاوه برگزار شده بود حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.
طبق اخبار منتشر شده از یکی از رسانه های محلی این همایش که با حضور معتمدین و بزرگان طوایف مختلف بخش پاتاوه برگزار شد با هدف دعوت و اعلام حمایت از کاندیداتوری مهدی روشنفکر برپا شد.
جدای از ادعای این پایگاه خبری مبنی بر اعلام کاندیداتوری وی ،با نگاهی به سخنان این کاندیدای انتخاباتی که عمدتا حول محورهای تبلیغاتی بوده میتوان به خوبی دریافت که روشنفکر فعالیت رسمی تبلیغاتی خود را شروع کرده است.
طبق اخبار منتشر شده از این همایش روشنفکر گفته است آمده ام تا التیام بخش زخم های کهنه عمیق مردم بویر احمد و دنا باشم ،وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه باید مرزهای ساختگی در دوره های گذشته را از بین ببرد گفته است باید با توکل بر خداوند به خدمت صادقانه به مردم بپردازیم.
از آنجا که مهلت رسمی تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی از 29 بهمن روال قانونی به خود میگیرد و نامزدهای انتخاباتی می توانند تنها از این روز تا پنج اسفند به تبلیغات انتخاباتی بپردازند به نظر میرسد اقدام روز گذشته روشنفکر خلاف رویه معمول و قوانین شورای نگهبان برای تبلیغات کاندیداها بوده است.
دلیل این مدعا هم به نوع سخنان روشنفکر برمیگردد که کاملا به صورت تبلیغاتی و در یک محفل از پیش برنامه ریزی شده و عمومی صورت گرفته است،هر چند ممکن است این استدلال مطرح شود که شاید جمعی از اهالی پاتاوه روشنفکر را برای حضور دراین مراسم دعوت کرده باشند ،اما با در نظر گرفتن این احتمال که ممکن بوده مدیریت این همایش در دستان نیروهای خود روشنفکر بوده و به نوعی این همایش تبلیغاتی را رنگ و بوی مناسبتی داده اند و به بهانه هفته وحدت برگزار کرده اند باز هم با توجه به سخنان مطرح شده ،شائبه تبلیغاتی بودن این همایش وجود دارد.
مسئله ای که در هر صورت شائبه تبلیغاتی بودن این همایش را به اذهان متبادر می کند و خلاف صریح قانون و رویه تبلیغاتی در سراسر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار