فرهاد اعرابی هدایت تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان را به دست گرفت

به دنبال گذشت یک هفته از استعفای عبدالرئوف بستگانی از هدایت تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان، فرهاد اعرابی با توافق با مسوولان این باشگاه، هدایت این تیم بحران زده را عهده دار شد.
کد خبر: ۱۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 05 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اعرابی در بازی سیزدهم دیماه تیم آلومینیوم در برابر کاله امل بر صندلی هدایت این تیم قرار داشت که البته این دیدار نیز با شکست سه بر یک آلومینیوم پایان یافت.

البته اعرابی در حالی روی نیمکت زردپوشان نشسته بود که تا چند ساعت قبل از شروع مسابقه خبری از توافق وی با مسئولان باشگاه نبود و ظاهرا به یکباره این توافق حاصل شد تا این مربی هدایت زردپوشان را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

اعرابی پیش از این نیز سابقه هدایت تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در سالهای گذشته را داشته است.

عبدالرئوف بستگانی سرمربی مستعفی این تیم وجود برخی مشکلات شخصی را دلیل استعفای خود عنوان کرده بود ، اما برخی شنیده ها حاکی از فشار برخی ها برای تغییر وی بوده است.

پیش از این برخی از مسئولان این تیم اعلام کرده بودند که در صورت حل نشدن مشکلات مالی این تیم، احتمال کناره گیری کامل آن از لیگ برتر وجود دارد.

علی اکبر معجوری سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان نیز با تایید این حرف بیان داشته بود: در صورت حل نشدن این مشکلات شاید پس از مسابقه با کاله بطور کامل از لیگ کنار بکشیم.

به گفته وی بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال آلومینیوم از ابتدای فصل هیچ پولی دریافت نکرده اند.

تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان هم اکنون با کسب 11 امتیاز از 14 مسابقه در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ بیست و هفتم قرار دارد.

بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبال، با حضور 12 تیم برگزار می شود.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار