استاندار کرمانشاه: اجرای دو طرح اقتصادی توسط شرکت سرمایه‌گذاری شاهد

استاندار کرمانشاه از اجرای دو طرح اقتصادی در استان توسط شرکت سرمایه‌گذاری شاهد خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 05 January 2016
استاندار کرمانشاه از اجرای دو طرح اقتصادی در استان توسط شرکت سرمایه‌گذاری شاهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در جلسه‌ با مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری شاهد که در استانداری برگزار شد، افزود: این شرکت که سهامداران آن خانواده معظم شهدا هستند، بیش از 30 سال سابقه سرمایه گذاری و اجرای طرح‌های مختلف را دارد .

وی گفت: شرکت سرمایه گذاری شاهد از شرکت‌های موفق در زمینه اجرای طرح های کشاورزی و نفت و گاز بوده و قرار است که اجرای دو طرح در استان کرمانشاه توسط این شرکت انجام شود.

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از این طرح‌ها اجرای طرح دو هزار هکتاری کشاورزی در منطقه سومار برای طرح چند منظوره صنایع تکمیلی، تبدیلی و باغات است که این طرح با استفاده از سامانه گرمسیری اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان و ورود کامیون های عراقی به داخل کشور که منجر به مشکلات ترافیکی و... می‌شود، این شرکت در نظر دارد یک مخزن سوخت 20 هزار تنی را در پرویزخان احداث کند که دیگر حمل سوخت به داخل کشور از طریق کامیون‌های ایرانی صورت گیرد .

رازانی در ادامه گفت: از برنامه‌ها و طرح‌هایی که منجر به اشتغال و سرمایه گذاری در استان شود، حمایت می‌کنیم.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه توافقات اولیه برای اجرای این دو طرح بزرگ در استان انجام شده که با جدیت به دنبال اجرایی کردن این طرح‌ها خواهیم بود.

مهندس قبادی حجم سرمایه گذاری در اجرای طرح کشاورزی در منطقه سومار را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح علاوه بر صنایع تبدیلی و تکمیلی، به دنبال اجرای طرح ماهیان گرمابی و سرمابی و گلخانه‌ای نیز هستیم.

وی افزود: اجرای طرح کشاورزی در منطقه سومار 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد و اجرای آن تا پایان سال شروع خواهد شد.

قبادی بحث احداث مخزن سوخت در مرز پرویزخان را یکی از کارهای مهم این شرکت در پرویزخان اعلام کرد و گفت: مقدمات اجرای مخزن 20 هزار تنی انجام شده و روند کار بزودی (تا 22 بهمن) شروع خواهد شد که این کار باعث می شود کار انتقال سوخت به داخل کشور از طریق کامیون‌های کشور صورت گیرد که این کار در بحث اشتغال نیز تاثیرگذار خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار