عامل انتشار فيلم خصوصي شهروند گيلاني دستگير شد

کد خبر: ۱۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 07 January 2016

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: رئيس پليس فتا گيلان از شناسائي و دستگيري عامل انتشار فيلم خصوصي شهروند گيلاني در تلگرام، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ «ايرج محمدخاني» در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي شهروند گيلاني مبني بر اينکه فيلم خصوصي وي در شبکه اجتماعي موبايلي منتشر گرديده، موضوع در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمد خاني در ادامه افزود: با پي جويي‌هاي فني و پليسي، عامل انتشار فيلم خصوصي شهروند گيلاني در شبکه اجتماعي موبايلي كه جواني اهل تهران و ساکن رامسر بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به مقر پليس، احضار شد .

محمدخاني تصريح كرد: باتوجه به ادله ديجيتالي كشف شده، متهم به صراحت به جرم انتسابي خود و اينکه با سوء استفاده از غفلت شالكي و نسبت دادن مطالب خلاف واقع، فيلم خصوصي او را در شبکه اجتماعي موبايلي منتشر كرده اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه متهم انگيزه خود را از اين کار، انتقام جويي و تسويه حساب شخصي عنوان کرده اظهار داشت: پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد. رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با تاکيد بر اينکه انتشار تصاوير و فيلم خصوصي افراد در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي از سوي قانونگذار جرم شمرده شده و مرتکبان چنين اعمالي به حبس و جزاي نقدي محکوم خواهند شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.ir گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار