مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سرابله

مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سرابله و ناحیه صنعتی شباب شهرستان چرداول با برگزاری نشستی بررسی شد.
کد خبر: ۱۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 07 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سرابله و ناحیه صنعتی شباب شهرستان چرداول با برگزاری نشستی بررسی شد.
مدیرعامل شرکت های صنعتی استان ایلام روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این نشست با هدف ارایه راهکار در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی پیگیری و درخواست های صاحبان صنایع موجود در شهرک و ناحیه صنعتی سرابله و شباب برگزار شد.
مرتضی دارایی افزود: فرماندار چرداول، مدیرعامل و معاون عمرانی شرکت شهرک های صنعتی ایلام حاضران این نشست بودند که در محل فرمانداری چرداول برگزار شد.
وی اظهار کرد: به منظور بررسی روند ایجاد و سرعت اجرای طرح ها صنعتی و اتمام برخی پروژه ها، شروع به کار پروژه ساختمان آتش نشانی ناحیه صنعتی شباب و اطلاع از مسائل و مشکلات و موانع واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سرابله و ناحیه صنعتی شباب این نشست برگزار شد.
دارایی یادآور شد: بررسی مسائل، مشکلات و تنگناهای موجود در بخش تولید و خدمات شهرک ها و نواحی صنعتی با حضور مسئولان ارشد استان ایلام از مهمترین اولویت های شرکت شهرک های صنعتی در سال 94 است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یاد آور شد: حاضران در این نشست برای اطلاع و آگاهی از وضعیت صنایع این دو منطقه در پایان از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی سرابله و شباب بازدید کردند.
استان ایلام دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی است./پ

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار