نصب 5 پل عابر پیاده در قم تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب پنج پل عابر پیاده در قم تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: فونداسیون پنج پل عابر پیاده را اجرا کرده ایم و ان‌شاء‌الله تا پایان سال نصب آنها تکمیل خواهد شد، البته احتمال دارد تعداد این پل‌ها افزایش پیدا کند ولی در نظر داریم20 پل عابر پیاده دیگر نیز تا پایان سال 95 به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: پنج پل عابر پیاده جدید در تقاطع بلوار صدوق و 20 متری امام حسین، بلوار غدیر مقابل اداره اقتصاد و دارایی، مقابل بوستان علوی، تقاطع جمهوری و عطاران و بلوار امین روبروی ساختمان نظام مهندسی نصب می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نصب پل‌های عابر پیاده در سطح شهر گفت: اکنون 28 پل عابر پیاده در سطح شهر نصب است که از این تعداد سه پل عابر پیاده واقع در میدان مطهری، داخل رودخانه،‌ بلوار امین جلوی صدا و سیما مکانیزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس استقبال مردم، حادثه‌خیز بودن مکان، تردد عرضی عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس نصب این پل‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

شعبان‌زاده با بیان اینکه هدف این است که مردم از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند، گفت: استفاده نکردن از پل خطرات فراوانی برای مردم دارد، بنابراین باید سعی کنند از این پل‌ها استفاده کنند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند، البته مکانیزه بودن پل‌ها برای راحتی بیشتر شهروندان نیز در دستور کار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار