مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

شش هزار هکتار از بافت های مازندران فرسوده است

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، سطح بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان را شش هزار هکتار اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 12 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حیدر نوروزی در مراسم بهره‌برداری از سامانه تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده این استان عنوان کرد: متقاضیان در مرحله ثبت‌نام با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها در خصوص قرار گرفتن ملک مذکور در محلات هدف و بافت فرسوده شهری اطمینان حاصل کرده و در مراحل اجرایی نیز برای پرداخت هر مرحله با تأیید و هماهنگی کارشناسان اداره راه و شهرسازی و بانک مسکن اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولین شرط اصلی برای دریافت وام طبق مصوبه بانک مرکزی واقع‌شدن ملک در محدوده بافت فرسوده بوده که داشتن پروانه ساختمانی و احراز مالکیت ملک نیز دومین و سومین شرط آن به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: همچنین انبوه‌سازان به‌عنوان یک‌نهاد تخصصی که قادر به ارائه ساختمانی باکیفیت بهتر هستند و پس از آن زنان سرپرست خانوار اولویت‌های دریافت وام خواهند بود.

سعید میرزا پور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی مازندران نیز ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه مسئولین ذی‌ربط برای اجرای این برنامه عنوان نمود: این اقدام در راستای بسته حمایتی خروج از رکود دولت کریمه است.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود بیش از 6 هکتار محدوده بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در مازندران، این استان دارای سومین اولویت برای دریافت تسهیلات در سطح کشور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار