برگزاری کشتی گیله مردی در کلاچای

رقابت‌های کشتی گیله‌مردی کلاچای در سالن شهدای کلاچای به صورت دو حذفی و انجام حدود 200 کشتی برگزار شد
کد خبر: ۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 24 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، رقابت‌های کشتی گیله‌مردی کلاچای در سالن شهدای کلاچای به صورت دو حذفی و انجام حدود 200 کشتی برگزار شد.

رقابت‌های مذکور با حضور 100 کشتی‌گیر گیلانی و مازندرانی با عنوان در بهار آزادی جای شهدا خالی به پایان رسید و در پایان این مسابقات در سبک وزن فرشاد قربان‌پور از رامسر، سهیل بابایی از کلاچای، فاضل قربان‌دوست از املش و ایمان علی‌خانیان از رامسر به ترتیب عناوین نخست تا چهارم را از آن خود کردند.

در سنگین وزن اشکان هاشمی از کلاچای اول شد، حسن رمضانی از املش، سعید علیزاده از رحیم‌آباد رودسر، فرشاد شعبانی از کلاچای، هاشم میراکبری از کلاچای و محمدرضا عاشوری از ماسال به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

در میان‌وزن سروش بایایی از کلاچای عنوان نخست را به دست آورد و سعید رمضانی از رحیم‌آباد، امید گل‌علی‌پور از چابکسر، میثم سلمانیان از رامسر، نادر علی‌نژاد از رحیم‌آباد و ساسان آقایی از سراوان رشت به ترتیب دوم تا ششم شدند.

به گزارش فارس، کشتی گیله‌مردی از ورزش‌های سنتی و پرطرفدار استان‌های گیلان و مازندران است و طرفداران زیادی از اقصی نقاط این دو استان برای تماشای آن که در معمولا در فصل بهار و تابستان برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار